תו נכה טלפון לבירורים

אנחנו תמיד זמינים עבורכם בכדי לעזור לכם בצורה הטובה והמהירה ביותר.

על מנת ליצור עמנו קשר אנא השתמשו בטופס הבא.

מחכים לשמוע מכם. אנחנו פה בשבילכם.

תו נכה טלפון לבירורים

צרו קשר

  • ברינגטון בע"מ
  • רח׳ היצירה 29, מתחם הבורסה רמת גן
  • טלפון לבירורים: 073-2725168
  • ואטסאפ: 055-9963804
  • פקס: 077-6707136
  • info@tag.org.il

מידע חשוב

אחוזי נכות ותו נכה

אחוזי הנכות שנקבעו על ידי ביטוח לאומי לאו דווקא מעידים על הזכאות לקבלת תו חנייה לנכה. על מנת לבחון את מידת זכאותכם לתו נכה אתם מוזמנים לפנות אלינו.

מסמכים הדרושים לתהליך

על מנת לקבל או לחדש תו נכה יש לצרף לטופס הבקשה צילום של תעודת הזהות (כולל הספח), מכתב חתום על ידי הנכה המציין את מספר הרכב וצילום רישיונות הרכב.

אישורים נוספים לתהליך

יש לצרף אישורים נוספים בהתאם למקרים השונים: מוגבל ניידות, נפגע פעולות איבה, עיוור או נכה צה"ל. פנו אלינו על מנת לקבל סיוע בהשגת האישור הרלוונטי עבורכם.

קבלת פטור מאגרת רישוי

מחזיקי תו נכה מקבלים פטור כמעט מלא מתשלום אגרת הרישוי ומחויבים לשלם 27 ש"ח בלבד בעבור האגרה. את הבקשה לפטור מאגרת הרישוי יש למלא בטופס הבקשה לתו.

חניה ללא עלות בבתי חולים

בתי חולים המוגדרים בתי חולים ממשלתיים לא יגבו תשלום בעבור החניה ממחזיקי תו חניה לנכה. ישנם בתי חולים נוספים שאינם ממשלתיים המעניקים הקלות דומות.

נתיבי תחבורה ציבורית

מחזיקי תג כחול זכאים לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית. הדבר נכון גם במידה ואל הנכה מתלווה אדם נוסף הנוהג ברכב, גם במקרה זה רשאי הרכב לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית.

תו נכה טלפון לבירורים

על מנת לברר את זכאותכם להוצאת תו נכה לרכב או על מנת לחדש תו נכה קיים צרו עמנו קשר. צוות המומחים שלנו מחזיק בניסיון רב בטיפול במקרים שונים ומגוונים שהסתיימו בהנפקת התו למגיש הבקשה. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למספר הטלפון לבירורים: 073-2725168 או למלא את הטופס שלמעלה ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אתם מוזמנים גם לתפוס אותנו גם בואטסאפ במספר: 055-9963804

אל תתמודדו עם התהליך המורכב של הוצאת התו לבדכם, צרו קשר עוד היום לקבלת יעוץ או ליווי בהוצאת התו.

 

תו נכה טלפון לבירורים